19 lis 2009

"Rosjanki" - skąd my znamy te metody?

Czytając ten artykuł (nie pierwszy raz, bo pamiętam go sprzed pięciu lat) - tym razem pomyślałem o mężczyznach oszukiwanych przez fałszywe "Rosjanki". Stracone pieniądze nie bolą tak bardzo jak zraniona męska duma...

Wczoraj na Sympatii odnalazłem profil jednego z oszukanych mężczyzn. Zdesperowany i rozdrażniony, założył profil i podał w nim dane kobiety, która prawdopodobnie go oszukała, wyłudzając kilkaset euro ("Sposób na Rosjankę"). Zamieścił przesyłane mu zdjęcia, próbując w ten sposób odnaleźć inne ofiary oszustw. Może wreszcie skończy się to zbiorowym pozwem sądowym?

W tym kontekście zachęcam Was do przeczytania artykułu z "Wysokich Obcasów" (dodatek do Gazety Wyborczej):

Super Miłość Sprzedam - pułapka na samotne

Warto się zastanowić nad zbieżnościa metod działania manipulantów, choć w przypadku oszustw względem mężczyzn chodzi nie o SMS-y, lecz o maile i telefony... Mija czas, metody pozostają jednak podobne - choć zmieniają się wykorzystywane narzędzia...

Oto początkowy fragment tekstu z "Wysokich Obcasów": "Jeżeli chodzi o czat kobiecy, to osobami najczęściej piszącymi są kobiety i dziewczyny samotne, nieszczęśliwe, a nawet zdesperowane. Należy wtedy pokazać tej dziewczynie, kobiecie, że jest się jej najlepszym przyjacielem, powiernikiem, który zawsze jej wysłucha i nigdy nie odtrąci (z instrukcji dla pracowników sms czatu)".

143 komentarze:

  1. Nie dajcie się nabrać na te oszustki, czy też oszustów.
    A właściwie zorganizowanej grupie przestępczej parającej się wyłudzeniami przez internet.

    W łatwy sposób można zweryfikować te rosyjskie piękności (i nie tylko rosyjskie):
    zażądajcie od nich oryginalnych i aktualnych zdjęć (z tego samego dnia lub poprzedniego), które zawierają metadane w EXIF

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_Image_File_Format

    Najlepiej, gdyby na obrazie zdjęcia była jeszcze oryginalna, zrobiona przez aparat cyfrowy – data i godzina.

    I najlepiej gdyby te zdjęcia przysłane były w nienaruszonej formie, czyli spakowane np. zipem.

    Oczywiście wszystko to, co podałem da się podrobić,
    ale wymaga to już trochę więcej wysiłku ze strony przestępców.

    A podany przeze mnie sposób można nazwać wstępną weryfikacją, generalnie na każdą internetową znajomość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatia profil Annsunn
    Pisala ponad miesiac i mialem niesamowity ubaw bo ciagle korzystanie z translatora z jej strony, niedokladne odpisywanie na maile i slodkie historie i wyznania milosne...po ponad miesiacu padla w koncu kwota 320 dolcow na oplaty w agencji turystycznej, gdzie UWAGA obiecywali ze paszport, wiza i wszystkie potrzebne dokumenty dostanie do tygodnia...Najciekawsze jest to, ze w kraju gdzie jestem Rosjanie czekaja na papiery do trzech miesiecy... No ale agencja wie najlepiej...
    Probowalem kontaktowac sie z SYmpatia na ten tamat i uslyszalem, ze jedynie na wniosek POLICJI moga cos zrobic z profilem...To po jaka cholere im moderator?
    W kazdym razie ten profil ktory podalem na poczatku to kolejna sciema...Ja nie dalem sie nabrac, ale ciekawe ilu dalo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga pojawiła się nowa oszustka jej adres to angel.j@gmx.net.Nazywa się Julia tak podaje mieszka w Rosji miasto omsk.Szkoda że niemożna wstawić fotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ja poznałem też samotną rosjankę na sympati pisałem z nią 1 tydzień ostatni list dał jej chyba dużo do myślenia bo jużnie odpisuje a jej profil na sympati jest zablokowany

      Usuń
    2. hej ja też " mam Rosjankę"
      31 lat,- Bliźnięta.Omsk.Jestem absolwentem Instytutu Pedagogicznego nauczyciela zawodu.Aleksandra. lanXXXXXyaXXX 768gmail.com

      Usuń
    3. podaj swój e-mail to wyślę Ci zdjęcia bo ze mną też piszę. Porównamy czy to ta sama (mój email:piotr.pacyniak@yahoo.pl

      Usuń
    4. Napisz swój email na moją pocztę (piotr.pacyniak@yahoo.pl)wyślę Ci zdjęcia i porównamy czy to ta sama bo ze mną też piszę Julia

      Usuń
    5. podaj swój e-mail to wyślę Ci zdjęcia bo ze mną też piszę. Porównamy czy to ta sama (mój email:piotr.pacyniak@yahoo.pl

      Usuń
  4. Uwaga pojawiła się znowu nowa pani była na sympati 2 dni i jej konto jest już zablokowane Natalya z Petersburga. Nie pytała jeszcze o kasę , ale wydaje mi się ze to jeszcze przyjdzie , nie ma Telefonu i pisze tylko z Emaila w Yahoo . Bardzo ładna Śle zdjęcia . Spotkał ktoś już ją w sieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, do mnie właśnie piszę od paru dni pani która ma na imię Natalya z miasta Rostow nad Donem. Pisze z maila w Yahoo. Również jest ładna , nawet powiedziałbym że za ładna na tych zdjęciach co mi wysyła. Blondynka , ma 30 lat.

      Usuń
    2. Witam. Proszę Pana piszę odnośnie blondynki, którą Pan opisuje. Do mnie zaczęła pisać około 1,5 miesiąca temu. Jeśli mógłby Pan udzielić mi kilku informacji proszę o kontakt: barteksteer@wp.pl
      Z góry dziękuję.

      Usuń
    3. Witam. Proszę Pana do mnie również pisze Natalya z Rostowa nad Donem, z emaila Yahoo. Jeśli można chciałbym uzyskać od Pana informacji. Proszę o kontakt: barteksteer@wp.pl
      Z góry dziękuję.

      Usuń
    4. Witam. Do mnie również pisza Natalya z miasta Rostów nad Donem. To ta sama blondynka. Jeśli mógłby Pan udzielić mi informacji, proszę o kontakt: barteksteer@wp.pl
      Z góry dziękuję.

      Usuń
    5. mnie też na sympatii zaczepiły dwie Rosjanki
      jedna z Petersburga ,chciała po miesiącu
      przyjeżdżać do mnie,nie prosiła jeszcze o
      pieniądze kiedy proponowałem spotkanie
      po paru miesiącach to zerwała kontakt
      nazywa się Tatiana oczywiście była zakochana?we mnie,druga była z centralnej Rosji nazywała się Natalia z miasta z miasta Sarańsk.Oczywiście po miesiącu była zakochana,ta już chciała 400 EURO na bilet,NIGDY NIE WYSYŁAJCIE PIENIĘDZY,powiedzcie że na miejscu dołożycie do podróży,po tym jak nie wysłałem pieniędzy zerwała kontakt dobrze że jestem przezorny bo to naciągaczka.RADZĘ UWAŻAĆ NA SYMPATII NA TE PANIE:jak tu było wspomniane omijać duże miasta typu Moskwa,Petersburg i inne,jeśli zobaczycie zdjęcia zbyt ładne-OMIJAĆ JE NA STO CH..tylko niepozorne"normalne zdjęcia są coś warte"jeśli ktoś ma trochę wprawy to już na zdjęciach potrafi zobaczyć że to "kłamstwo"

      Usuń
    6. Anonimowy

      Usuń
    7. Witam, uważaj cały czas prowadzi ten preceder

      Usuń
    8. Witam. Potwierdzam nieuczciwą Rosjankę. Do mnie pisała prawie miesiąc Natalya z Rostowa nad Donem. Blondynka, 30 lat, brązowe oczy. Zdjęcia: z czarnym kotem, w stroju kąpielowym nad rzeką (na skale), pozowane w białej koszulce z włosami zarzuconymi do przodu itd. Bardzo ładna. Oczywiście miło się pisało aż w pewnym momencie stwierdziła, że się zakochała i że do mnie przyjeżdża i oczywiście na ten cel potrzebuje ode mnie pieniędzy! Około 400 EURO! Uważajcie na nią! Dobrze ktoś bajeruje po drugiej stronie! Na szczęście kwota mnie momentalnie otrzeźwiła!

      Usuń
    9. Hej . Od jakiegoś czasu Pani Natalya z miasta
      Rostow nad nad Donem pisze z maila
      boniatre@gmail.com ....... Reszta bez zmian , bardzo ładna blondynka ,po studiach -zarządzanie,matka nauczycielka ,co weekend jezdzi do babci na wieś , ma 30 lat ,pracuje w sklepie z pożywieniem dla zwierząt ,pisze z kafejki internetowej .......
      Przysyła zdjęcia z przyjaciółką Olgą i z kotkiem .
      O kasę jeszcze nie prosiła , robi lekkie podchody , nie naciska , robi wrażenie trudnej do zdobycia ,ale daje powody żeby myśleć że jesteś jej przeznaczony .......
      Swoją drogą niezła zabawa ;) ....

      Usuń
    10. Czy ta Natalia mieszka sama i jest po studiach bo do mnie też pisze i chce przyjechać bo niby mnie kocha tylko kasy chce

      Usuń
    11. mam ten sam email od panienki z petersburga ma na inie irina z kotkiem i jezdzi do babci , byla w szpitalu sie przemeczyla z kregoslupem problem

      Usuń
    12. Witam do mnie Marianna czarnula z białym kotkiem pisze cuda szkoda ze nie możemy ich zdjęć wstawiać tak do ostrzegania ale podam swojego maila jak ktoś będzie chciał to sobie możemy porównać.grzegorz2981@wp.pl

      Usuń
  5. Nie dalem sie oszukac ale jako samotna osoba czuje sie jednak zawiedziony. Kolega kolegi poznal tez kilka Rosjanek na necie z identycznym scenariuszem. Pisza z tlumacza,mowia ze Cie kochaja choc jeszcze nie widzialy nawet Twojego zdjecia i po jednym napisanym liscie (moj przyklad),wysylaja duzo zdjec z kotkiem,pieskiem,dzieckiem,przyjaciolmi,rodzina.Wszystko to ma Cie urobic. Pisza doslownie to co chcesz uslyszec To idealne kobiety Wad trudno sie doszukac. A na zakonczenie ponaglaja bo chca Cie w koncu poznac, obsypac pocalunkami i masowac Twoje cialo na odprezenie po ciezkim dniu.Gdy dochodzi do krytycznego momentu okazuje sie ze bilet jest za drogi, wiza , paszport w szybkim tempie jak wyzej. Nie daj sie oszukac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczolem ja zniechecac do siebie ta oszustke i nadal pisze obrazalem i nic nadal pisze

      Usuń
    2. Czy zna ktoś Dianę Vasiliewva. Email. Dianavorever@Yahoo.com?

      Usuń
  6. WITAM KOLEGO OD 3B MIEŚIĘCY PISZE DO MNIE ROSJANKA PRZES TRANSLATOR I NARAZIE FORSY NIE WOŁA TYLKO CHCE SIĘ KONIECZNIE SPODKAĆ ,TYLKO W ROSJI MIASTO WORONEŻ ,OCZYWIŚCIE KIEDY PYTAM JĄ O ADRES I TELEFON UDAJE ŻE NIEROZUMIE , PISZE ŻE MNIE KOCHA I PIERDOŁY PRZYSŁAŁA MI FOTKI NIEŚWIEŻE Z MŁODOŚCI . NIBY WYKSZTAŁCONA Z WYŻSZYM OPISAŁA ,ŻE BYŁA ŻONATA , ALE ROZESZŁA ŚIĘ Z MEŻEM BO TO PJAK. PORADZ COŚ.

    OdpowiedzUsuń
  7. 76.13.13.44 IP address location & more:
    IP address [?]: 76.13.13.44 [Whois] [Reverse IP]
    IP country code: US
    IP address country: ip address flag United States
    IP address state: California
    IP address city: Sunnyvale
    IP postcode: 94089
    IP address latitude: 37.4249
    IP address longitude: -122.0074
    ISP of this IP [?]: Yahoo!
    Organization: Yahoo!
    Host of this IP: [?]: smtp105.prem.mail.ac4.yahoo.com [Whois] [Trace]
    Local time in United States: 2012-08-06 08:39

    OdpowiedzUsuń
  8. hej a jak rosjanka wyslala mi skan paszportu ciekawe jakie ma intencje ma ktos jakies pomysly,ale czytajac komentarze wyzej tak samo napisala mi ze w 2 tygodnie mozna zalatwic wize i paszport :)najlepsze jest to ze ostatnio jak miala do mnie zadzwonic to powiedziala ze jej sie telefon polamam i nie stac ja na kupno drugiego z gory dzieki za odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosjanką telefony gdy się kąpią lub myją
      naczynia wpadają do wody,oczywiście nie
      można ich naprawić,także laptopy.PODAJĘ
      2 OSZUSTKI Z ROSJI-na sympatii ATAKUJĄ
      TANIA Z PETERSBURGA-ZDJĘCIA Z SESJI FOTOGRAFICZNEJ 2-NATALIA -Z CENTRALNEJ CZĘŚCI MOSKWY MIASTO
      SARAŃSK-prosi o 400 euro na bilet.

      Usuń
  9. uwaga panowie pisze do mnie elena cherepowets-jestem w trakcie meili z nią-przysyła co dzien meile od 12 marca 2013 roku i pisze ze wykształcona jest ,panna ,pracuje w sklepie z pamiątkami.chce przyjechac do mnie na urlop 1 mc czasu?co co mam robic -poradzcie cos podaje meila do siebie jotest@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproś ja i pokaż jaki jest dzielny Polak

      Usuń
  10. witam wszystkich poznalem rosjanke OLGA z livinska na portalu sympati jej konto już zablokowali pisałem z nią tydzień chyba się zniechęciła po moich mailach bo nie odpisuje nieżle nawija makaron na uszy uwaga niezła śiema

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jej foto moze to ta sama

      Usuń
    2. Witam jak ma na imie bo moja Marianna 34lata wymienimy się ich foto zobaczymy czy te same.mail grzegorz2981@wp.pl

      Usuń
  11. Poznaliscie joz Natalye z krasnoyarska wyslala mi tony zdiec lol

    OdpowiedzUsuń
  12. a więc powiem tak i do mnie wysyła babka zdjęcia ale w cholere realne i to nawet z rodzicami jak była mała jak dorastała podkreślając że ją znudzili faceci z ukrainy o pieniądzach napomknęła i powiem wam że skubana ma spoko pomysł na wkrętke he
    a więc wstydzi sie podac numer i podjąć jaki kol wiek krok w kierunku połączenia skype tłumacząc ze po pierwsze nie potrafi kompletnie żadnego słowa po angielsku i tralalala no że nie mam komputera w domu
    co pani robi odczytuje i odpisuje o tej samej porze korzystając z pomocy google ha ,oczywiście jest mega miła i bardzo śliczna ,twierdzi że się rozumiemy i cieszy się niezmiernie że chce z nią korespondować hmmm zdjęcia sa na stówe jej bo ostatnie jest kiszka z zwykłego telefonu tak jak poprosiłem zobaczymy co odpisze na mje konkretne pytania typu usuń profil daj mi swój numer i przestań się wstydzić hehehe , ja nie wiem te panie myślą sobie o nas Polakach że myślimy via penis e e e heeeaalll nnnnnoooooowwwwww nie wiem jak wy ja się bawie dobrze szkole swój angielski wypisując różne słowa utrwalając język pisownie i czytanie plus otrzymuje zajebiste zdjęcia z piękną Marianną podkreślam nie trzepie się przy tym mam co ne co w zanadrzu na miejscu yyyyeeeeeaaaaaahhhhhh panowie ci co sie nie dali wyjebać i ci co sie dali pozdrówka polecam taka formę nauki języków pozdrawiam daniel z holland aaaa babkę poznałem na tagget !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. hej też mam taki problem rosjanka śliczna ELENA chce 1200 dolców na podróż do mnie. zdięcia brata rodzićów i wysłać mam western union. jestem w kropce też pisze przez translator i życie chce sobie ułożyć .MYŚLE ŻE TO SCIEMA KTOŚ TO POWINIEN SPRAWDZIĆ A NIE ZAJMOWAĆ SIĘ UBOJEM RYTUALNYM

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy zna ktoś Rosjankę o imieniu Elena z Elabuga (jełabuga z Tatarstanu) założyła konto na wp lenaleninovo@ wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam z Elabuga niejaką Anastasie jakbyś mogł wysłać mi zdjęcia jej na mój mail zorro0211@wp.pl

      Usuń
  15. Porada. Nie dajcie sie wydymac. Ja wlasnie na tym poplynalem.Oplacilem wycieczke i zostalem wydymany.Jest dokladnie tak jak piszecie. To jest oszustwo!

    OdpowiedzUsuń
  16. MI też Rosjanka wysłała skan paszportu i jakiegoś dokumentu lekarskiego ..... Mówiła , że załatwiła to w dwa tygodnie ...........Kto wie ile kosztuje ubezpieczenie Rosjanki na wyjazd do Polski

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. We współpracy ze naszymi scambaiterami i osobami, na wzór kolegów z zachodu, ruszyliśmy z nowym pomysłem http://skamhunter.blogspot.com/

    W przygotowaniu już mam kilka kolejnych profili (pojawią się w najbliższym czasie). Zapraszam do odwiedzin - być może znajdziecie tu swoje dziewczyny, albo też chcielibyście wzbogacić blog swoimi doświadczeniami (i pomóc innym).

    Czekam na uwagi, komentarze i wiadomości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam a pisze moze ktoś z Derek Williams ma konto na fb.Jakiś podejrzany mi sie wydaje twierdzi ze jest teraz w Nigerii

    OdpowiedzUsuń
  19. Tu coś nowego Murzynka przebywająca w obozie dla uchodźców .nie może podjąć pieniędzy z banku i chce je przesłać na moje konto . Przysłała nr jej konta .i żebym skontaktował mejlem z jej bankiem .dzwonila do mnie i rozmawialiśmy ....czy ktoś się z tym spotkał ? / co mi grozi za to ze ktoś mi przyśle kasę na konto ? może brudna może nie . / oco chodzi

    OdpowiedzUsuń
  20. HEhe, raz mialem Galine, laska na zdjeciach niezeimska.. Oczywiscie lyknalem na poczatku, ze to prawda, pozniej niestety okazalo sie, ze nie czyta w ogole co pisze do niej. W ostatniej fazie kontaktu, zaczela dopytywac sie (lub ON :-) ) o kase na paszport, wize itp.. W Wordzie zrobilem a'la TICKET CONFIRMATION, w srodku zdjecie pary gejow posuwajacych sie zdrowo, z moim komentarzem, ze bardzo zapraszam na przyjazd, bedzie mial GALIN przegwintowany otowr na wylot :-) Na drugi dzien email od p.Galina, ze nie moze otworzyc Worda (bo nowy format) i co w nim jest. To ja na to, ze a'la cheque, ze w banku beda wiedzieli. On na to, ze pojdzie z tym plikiem do banku, zeby go otworzyc. Pewnie domyslacie sie mine Galina w banku po dyskusji z pracownikiem? Mina bezcenna :-) hehe dawno nie zrobilem takiego grypsu komus :-) Proponuje podobne scenki :-) NIECH NIKT NIE WIERZY, ZE ZNAJDZIE LASKE DO DUPCZENIA na necie za DARMO i to do tego piekna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę przysłać kilka adresów, niby dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  22. Po jakim czasie oszuści piszą o pieniądzach? Ja miałem po 6 wpisach spotkanie na skype i laseczka ładna. Jak mi da atencji dużo to na paszport jej dam. Do dziwki też ludzie chodzą a potem zapominają i pieniądze poleciały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytam i nóż w kieszeni się otwiera.
    Czy już ludzie nie myślą.
    Dawac się nabiera, na takie teksty.
    Ja piszę z jedną dla poprawy nastroju, co do fotek pewnie z FB pobrane.
    Dziwię się że są tumany co wysyłają kasę, myślą pewnie penisem a nie mózgiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. witam pisze kobieta jej mejl ms.oksy25@gmail.com czy ktoś zna Tą panią@ proszę o kontakt rafabiakowski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oksana tomilowa 25 lat zuewka Rosja. Ms. Oksy25@gmail.com kto zna pilne

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie dać się panowie trzeba gdzieś stronę znaleźć i wrzucić kobiet z Rosji . Do nie pisały dwie wystarczy powiedzieć że kupisz jej bilet ale na jej dane i odbierze sobie na lotnisku lub porostu że jak będzie w Polsce zwrocicie jej koszt biletu I jeśli się nie zgodzi z naczy że os Ustka Do mnie nawet dzwoniła przez skypa rozmawialiśmy ale jak jej powiedziałem że jej zwrócę czy przyjadę po nią kontakt się urwał to są meble, schakirova. 1987 albo Yuliya. Popova. I nie dać sie

    OdpowiedzUsuń
  27. Oksana 25 lat lubi konie zna ktoś. Mój mejl rafabiakowski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ludzie przecież możecie sprawdzić źródło emaila i będzie tam adres IP. wystarczy potem w google wpisać lokalizacja IP i wpisać ten adres i bedziecie wiedzieć skąd pisze oszust.

    OdpowiedzUsuń
  29. do mnie pisze Anastasiia z Vinzili
    kolo tumienia ba syberii

    OdpowiedzUsuń
  30. Sniezninsk- pisze do mnie Alexandra , czarna , szczupła, ładna, na razie nie pisze o kasie , mam jej fotki to może z kim porównamy ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Do mnie pisze dziewczyna ( w sumie to dwie 😆 ale napiszę o jednej ) z Sniezninsk obwód Czelabiński , czarna , szczupła ładna laska, 31 lat , pracuje jako księgowa w szpitalu , czy ktoś ma coś podobnego ? Możemy się wymienić foktami , na razie zero o kasie, mój e mail andrzejhatala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj do mnie pisze tez kase dostała taz pracuje w szpitalu laska jak modelka dam adres do mnie to sie wymienimy foto roberto80fakaldo@gmail.com mnostwo na sympati tam jest wiadomosc przychodzi w noc a rano zablokowana

      Usuń
  32. Ja miałem taką Aleksandrę fajna laska wysłałem 500euro ale potem chciała 1800 i kontakt się urwał

    OdpowiedzUsuń
  33. Też jej wysłałem i od trzech dni kontakt został urwany

    OdpowiedzUsuń
  34. Teraz jest moda na takie z ukrainy

    OdpowiedzUsuń
  35. juliaaamersss@gmail.com julianohka26@gmail.com to chyba oszuści bo się podają za Rosjanki jedna z Czelabińska a druga z Kazania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie do mnie ta juliaaamerss napisała w rzeczywistości do laska z doniecka

      Usuń
  36. Uwaga na :nataliyasladka@inbornes.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam!!! Ja od listopada 2019 też piszę z Aleksandrą bardzo ładna blondynka z miasta Swierdłowsk. Napisała mi że za paszport i ubezpieczenie zapłaciła sama ze swoich oszczędności. Pozostaje jeszcze tylko wiza i prosi o 346 euro.Jak tylko zapłacę to odrazu wsiada w samolot i przylatuje do mnie. Bardzo fajnie nam się piszę przysyła realistyczne zdjęcia i nawet dwa filmiki że swoim udziałem. Wszystko takie realne. Trudno wyczuć czy to oszustwo czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to przypadkiem nie Oksana?
      Na jednym filmiku z kotkiem, a na drugim kąpie się w jakimś jeziorku, a może płatki róż w wannie :)
      Jak któryś z nich, to odppwiedź już masz :)
      A że ładna to prawda.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Do mnie też pisze Oksana może wymienimy się zdjęciami mój mail to dj.mariusz@op.pl

      Usuń
  38. juliaaamersss@gmail.com uwaga na ten e-mail. Oszustka

    OdpowiedzUsuń
  39. oksaszczesliwa@gmail.com uwaga na ten e-mail Oszustka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi ,hi
      Oksanaszczesliwa@gmail.com
      Właśnie z nią piszę, ale od początku podejrzrwałem o comercyjne plany i mocno ją nakręcam :)
      Jaszcze mi nie naposała ile potrzebyje, żeby przyjechać do Polski, ale już wiem kiedy ma urlop :))
      Poozdrawiam.
      Ps. Dla mnie to niezła zabawa:)

      Usuń
  40. Murkis Elena Uljanowsk 45 lat jest oszustka. Niewinnie rozmowa na skeyp planowanie urlopu i przyjazd do Polski. Naciągnęła mnie na kase około 7000tys zł. Na wylrobienie paszportu zakup biletu do Polski itd. Nie przyznaje się i nawet nie poczuwa się żeby oddać chociaż połowę kasy

    OdpowiedzUsuń
  41. juliaaamersss@gmail.com uważajcie to oszustwo

    OdpowiedzUsuń
  42. uwaga na maile zinstrii@gmail.com Anna, MariyaKkrna@gmail.com obie oszustki i cudze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy pisala do kogos jakas Yuliya z Blagowieszczenska badz Regina z okolic obwodu Lipieckiego badz Tatyana z Novogrodu









    dubyuliya.mvd@gmail.com
    reginiasa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regina do mnie pisała. Do Ciebie też? Co pisała?? Daj znać iad1@tlen.pl

      Usuń
  44. Po szczeguly badz zdiecia zapraszam na odpis na moj mail.
    przemocyp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Koresponduję z Darią daintydaria91@gmail.com

    Po tygodniu napisała, że jestem dla niej wszystkim i napisała, że mnie kocha :DDD

    Podejrzewam przekręt, ale ciekaw jestem, co dalej wymyśli. Jeszcze o kasie nie było mowy.

    Kogoś jeszcze Darya kocha? :D

    iad1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie chciała naciągnąć Anastasya z miasta Penza w Rosji, 32,33 lata. Namiar miała z Sympati. Postępowanie standard w takich przypadkach. Rozkochać i wyciągnąć kasę na przyjazd do mnie. Pisała do mnie z: berdianastya@gmail.com . Uważać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolego Anonimowy a masz może zdjęcia tej Anaztazji z Penzy ? Ja mam ich sporo. Liczę o męską solidarność

      Usuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolego Anonimowy a masz może zdjęcia tej Anaztazji z Penzy ? Ja mam ich sporo. Liczę o męską solidarność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Marcin czy możesz mi przesłać fotki tej Anastasi chcę zobaczyć czy
      ta sama osoba bo o chcę pieniądze aby
      przyleciała do mnie tylko proszę o więcej zdjęć nisz jedno pozdrawiam

      Usuń
  49. Witam do mnie pisze weronika email jej milyuliyana@gwmail.pl spotkał się ktoś z ta osoba? Naszczescie narazie się nie zakochała ale szybko się zorientowałem ze coś nie tak pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Uważać na Ekaterinę: mieszkam w Rosji, mam 35 lat. Moje urodziny 25 pazdziernika 1984, mieszkam w miescie Shelehov, to male miasto w regionie irkuckim.

    email: nakleropleda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cz może ktoś zna Svetlane z Iwanowo

      Usuń
    2. Tez ja znam, zdjecie x tatusiem. Bladunecxka ladna.

      Usuń
  51. Ja wlasnie pisze z ta oksana a ma 2 profil yulia wlasnie kurwa stracilem glowe i przez swoja naiwnosc jej wyslalem pieniadze i wie. Ze bede w plecy kurwa mac

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zhenya z Iżewska. Piszę ktoś?
    Jeniaegorova02@gmail.com
    Mój email.
    Lukasz16wx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. nazwisko Sergeevna
    imie Tatyana
    Imie ojca Semenova

    zlotezlata@gmail.com

    Własnie prosi o kasę :)
    Jak z kimś jeszcze to ostrzegam

    OdpowiedzUsuń
  55. do mnie pisze Ola z Satka po tygodniu już mnie kocha i bardzo się chce spotkać ale o kasie na razie cisza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć,do mnie też pisze,możesz wysłać zdjęcia do porównania,mój adres: gregorhit@int.pl

      Usuń
    2. Do mnie też pisze Ola wysyła po dwa zdjęcia do każdego listu z początku w czerwonym Golfie później sukience w kwiaty i stroju bikini na razie nie mówi nic o kasie ciągle o miłości i chcę przyjechać na razie jej nie proszę Czekam co będzie dali Napisz jak ciebie robię w konia u mnie na pewno też na razie powodzenia Józek

      Usuń
  56. 43 years old Data Coordiator Magdalene Cooksey, hailing from Victoria enjoys watching movies like Parasite and Cabaret. Took a trip to Himeji-jo and drives a Bugatti Type 57SC Atalante. YOURurl.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Do mnie piszą dwie rosjanki i Ukrainka.
    Podaję maile jak ktoś też z tymi mailami pisze niech da znać:)
    Dreevaksenya@gmail.com
    Renoliblu@gmail.com
    DariaZueva20051996@gmail.com

    Proszę o kontakt na siara4500@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miroslawakozlowska96@gmail.com
      dariafrost1996@gmail.com
      uwaga na te maile sytuacja identyczna

      Usuń
    2. Do mnie też pisze miroslawakozlowska96@gmail.com ,która pytała czy może nazywać mnie już swoim chłopakiem po kilku rozmowach.Zadzwoniła z telefonu nr 7 999 145-07-15 po kilku rozmowach pisała że na przyjzd potrzebuje 320euro.Na cytuje (Nowy paszport biometryczny, 3 zdjęcia, ubezpieczenie zdrowotne, wiza i kilka referencji dotyczących zatrudnienia)

      Usuń
    3. Uważajcie również e mail yellowtulip0121@gmail.com podawała się też za Rosjankę w tym samym czasie co miroslawakozlowska96@gmail.com i podawała zdjęcia swoje i siostry jak i matki są na prawde bardzo wiarygodne więc proszę uważajcie i nie dajcie się nabrać na hajs.

      Usuń
    4. O to mnie ciekawi yellowtulip0121@gmail.com Ktos do mnie pisze z tego adresu, ciekawe czy te same foty;)
      Najlepsze ze nie jestem w zadnych portalach randkowych.
      Bylbym wdzieczny za jakas wiadomosc, by wiedziec jak sie dalej bawic

      Usuń
    5. zapomnialem dodac mojego adresu sciema_hs@wp.pl

      Usuń
    6. Witam może ktoś piszę do tej dziewczyny z tego adresu albo pisała darikraymbreri@gmail.com ?

      Usuń
    7. Dzwoniła do was pani z tego numeru 7-999145-07-15 może wysyłała jakieś zdjęcia ? Proszę o kontakt adammajdak5@gmail.com

      Usuń
    8. Cześć, kontakt z Darią mam od 3 dni, Tidavia nie prosiła mnie o pieniądze...

      Usuń
  58. yakiyanaaleks@gmail.com kojarzy ktoś? Na imię ma Yana.Miała profil na sympatia.pl,ale usunęła.Wymieniłem z nią kilka wiadomości email i już wiem,że to oszustka:)nie dałem się nabrać,ale jestem ciekaw czy ktoś kojarzy ją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skad wiesz ze oszustka

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. No więc skąd wiadomo, że to oszustka?

      Usuń
    4. 25 września zaczęła pisać i pisze dalej z obwodu Czelabinsk 29 lat po tygodniu była zakochana. Dalej z nią piszę dla zabawy bardziej bo jestem pewny że to kant

      Usuń
    5. Śliczna Yana 2 tygodnie i chce iść do łóżka. O kasie jeszcze nic nie pisała, szkoda mi było czasu na wałkowanie z nią na emaila bo na 20 wiadomości może dwa razy odpowiedziała na pytania reszta to jaka ona szczęśliwa i zakochana i oczywiście za każdym razem fotki.
      Jeśli masz pytania to odpowiem
      piotrrz@op.pl

      Usuń
    6. ankayjanina@gmail.com to też Yana i ta sama spiewka

      Usuń
    7. No faktycznie wygląda na oszustwo. 2 tygodnie maile codziennie, zdjęcia codziennie, wczoraj o seksie się zaczęło. Od jutra jest na urlopie i chce do mnie przyjechać ale zaczęły się problemy z kasą. Zobaczymy jak się sprawa potoczy dalej:)

      Usuń
    8. Rzeczywiście też z nią rozmawiam prosi o 426 € żeby do mnie przyjechać ma na imię JanaYakimenko Yana Aleksandrovna

      Usuń
    9. Witam ja też pisałem mnóstwo zdjęć ale jeszcze o kasie nic nie wspomniała

      Usuń
  59. DariaZueva20051996@gmail.com oszustka próbującą wyłudzić pieniądze, szok aż śmiać się z tego nie chce, żałosne. Ciekawe ile ludzi oszukała.

    OdpowiedzUsuń
  60. kulu phaloimeter, może być obsługiwany.

    OdpowiedzUsuń
  61. Kupię Dildo, może być utrzymany.!

    OdpowiedzUsuń
  62. DariaZueva20051996@gmail.com Poprosiłem ją o nagie zdjęcia, zgodziłam się dać. Kto potrzebuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaz ja hehe matti25-87@wp.pl

      Usuń
    2. Pokaż te foki he andrebuli444@gmail.com

      Usuń
    3. prześlij na drvall@proton.me

      Usuń
  63. Uwaga! Autor bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść i charakter komentarzy zamieszczanych na stronie przez jej Czytelników. Zamieszczając swój komentarz, bierzesz za niego pełną odpowiedzialność – również w przypadku roszczeń prawnych opisywanych przez Ciebie osób. Proszę o rozwagę - ostrzeżenie to nie to samo co zemsta...

    OdpowiedzUsuń
  64. https://soexcited.de/

    OdpowiedzUsuń
  65. Sprzedam pokoje, bez rejestracji. t-mobile.

    OdpowiedzUsuń
  66. Wybrane dla Ciebie
    Chiny nie zaprzestają prowokacji. Rekord naruszeń strefy Tajwanu
    Tragedia w Pułtusku. Kamery zarejestrowały matkę z córką przed śmiercią
    REKLAMA
    Ciało Craiga zrobiło takie wrażenie, że wszyscy zapomnieli o krytyce
    Projekt ENTR Nie dla studentów, "psiarzy" i Marzeny. Patowynajem mieszkań w Polsce
    Trójkąciki z ciasta francuskiego ze szpinakiem i fetą. Gotowe w 20minut!
    Spięcie Ziemkiewicza z Sikorskim. Poszło o uniwersytet córki
    Ten błąd przy gotowaniu rosołu potrafi zniweczyć cały efekt
    Hongkong-Zhuhai-Makau - chiński "most śmierci"
    Kot "udaje", że jest rottweilerem... To wideo odtworzono 18 mln razy!
    Co zrobić, gdy zaatakuje cię pies? Te proste triki mogą ocalić ci życie
    Sekrety chatek miłości. Rodzice budują je dla córek w konkretnym celu
    To najbardziej pechowe znaki zodiaku. Jesteś wśród nich?
    Wiadomosci

    Solidarna Polska czyli, władcy prawicowego internetu
    Ostre spięcie Sikorskiego z Ziemkiewiczem
    Policjant jechał pijany z 10-letnim dzieckiem?
    Kryzys w seminariach. "Pierwszy taki rok"
    Francja: śledztwo dot. pedofilii w Kościele
    Wypadek na zakopiance. Nie żyje sportowiec
    KOMENTARZ (Nie)czyste sumienie kardynała
    Żołnierz US Army: talibowie wygrali wojnę
    Niesamowite zjawisko w Tatrach. Zdjęcie
    Odmówili szczepień, odeszli ze służby
    35-latek zastrzelony na Dolnym Śląsku
    Spięcie polityków. "Dasz coś powiedzieć?".
    Samolot patroluje granice polsko-białoruską
    Incydent na granicy. SG publikuje nagranie
    Tragedia w rzece Narew. Nowe fakty
    Silna eksplozja w Kabulu. Wielu zabitych
    Najlepsze kurtki zimowe!

    OdpowiedzUsuń
  67. Dwumiesięczna bitwa o Warszawę dobiegła końca. Negocjaczeniu działań wojennych nie zainaugurowali jednak Powstańcy. Zrobili to, zwracając się do strony polskiej 27 września, Niemcy, którzy chcieli czym prędzej rzucić wszystkie swoje siły przeciw Armii
    Ten tekst przeczytasz w 8 minut
    Żołnierze Batalionu „Golski” oddają broń na ul. ChałbińskiegoŻołnierze Batalionu „Golski” oddają broń na ul. Chałbińskiego - Autor nieznany / ze zbiorów Muzeum Powstania
    W poniedziałek, 2 października 1944 roku, dawało si8. Było chłodno: średnia temperatura z tego dnia to 13 stopni Celsjusza na plusie. Aura nie sprzyjała dobremu nastrojowi. Cały dzień utrzymywało się duże zachmurzenie, a gdzieniegdzie padał deszcz.

    Skapitulowały już Mokotów (27 września) i Żoliborz (30 września). Resztkami sił w ostatnich dniaódmieściu. Brakowało żywności i amunicji, ale Poolskiego projektu umowy dotyczącej zakończenia Powstania. Wieczorem 1 października płk Iranek-Osmecki przybył do kwatery komendanta Okręgu Warszawa AK, gen. bryg. Antoniego Chruściela "Montera" (1895–1960), wstańcy zadawali Niestraty, nie wpuszczając ich w głąb kontrolowanego terenu. Przez wzgląd na los ludności cywilnej należało się zastanowić nad zakończeniem działań militarnych. Palący stał się problem ewakuacji cywilów. Na terenie Śródmieścia znajdowało się prawie 250 tys. ludzi.
    30 września 1944 r. dowódca Armii Krajowej, gen. dyw. Tadeusz Komorowski "Bór" (1895–1966), upoważnił pięcioosobową komisję, której zadaniem było przeprowadzenie ze stroną niemiecką negocjacji dotyczących aspektów organizacyjnych ewakuacji ludncząć ewakuacja cywilów ze stolicy Polski, nakazał wstrzymanie ognia w godzinach od 5.00 do 19.00. Na przejście cywilów dowódca AK wyznaczył ulice: Grzybowską, Pańską, Sikorskiego (Al. Jerozolimskie), Piusa, Śniadeckich.
    ZOBACZ RÓWNIEŻ: Powstańcy kontra powstanie. "Mój świat się wtedy zawalił. To, że to była tragedia, jest oczywiste"
    Uczestniczka rozmów ze stroną niemiecką w sprawie ewakuacudności cywilnej i wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża, mjr Maria Tarnowska (1880–1965), napisała w swoich wspomnieniach: "Przez kilka dni napięcie było nie do zniesienia. Kto sam nie ma za sobą takiego doświadczenia, nie potrafi sobie wyobrazić, co czuliśmy, przygotowując się do opuszczenia miasta, naszych mieszkań oraz dobytku".
    Wobec braku możliwości wyprowadzenia cywilów w krótkim czasie – czego żądała strona niemiecka – gen. "Bór" podjął decyzję o zainicjowaniu pertraktacji dotyczących zakończenia działań zbrojnych. W skład delegacji powołał jako przewodniczącego szefa Oddziału II (informacyjno-wywiadowczego) Komendy Głównej AK, płk. Kazimierza Iranka-Osmeckiech mu: ppłk. Zygmunta Dobrowolskiego "Zyndrama" (1897–1972) (Wydział Wyszkoleniowy, Oddział III Operacyjny KG AK) i zastępcę szefa Oddziału II KG AK, ppłk. Franciszka Hermana "Bogusławskiego" (1904–1952) oraz oficerpor. Alfreda Korczyńskiego "Sasa" (1904–1994) w charakterze tłumacza.
    Poinformował ponadto von dem Bacha, że delegaci stawią się 2 października o godz. 8. Zaproponowana data spotkała się z aprobatą niemieckiego dowódcy, który zwrócił się dodatkowo z sugestią, by komisja dysponowała nie tylko samymi pełnomocnictwami do pertraktacji, ale także uprawnieniami do zawarcia układu o zakończeniu walki.
    Zobacz również: Masakra Woli. "Leżałam zakrwawiona obok rodziców. Miałam nadzieję, że może żyją, ale ich ciała były sztywne"
    Noc z 1 na 2 października była dla polskiego dowództwa jedną z najtrudniejszych od dwóch miesięcy. Trwały intensywne przygotowania polsiernika płk Iranek-Osmecki przybył do kwatery komendanta Okręgu Warszawa AK, gen. bryg. Antoniego Chruściela "Montera" (1895–1960), by uzgodnić stanowiska. Kolejną częśi odbył szereg rozmów z gen. dyw. "Borem" i szefem sztabu KG AK gen. bryg. Tadeuszem Pełczyńskim "Grzegorzem" (1892–1985). Pierwsza część umowy była konsultowana z pracown projekt zawdzięczał por. Korczyńskiemu "yakiyanaaleks".
    Na co nie zgodzili się Niemcy?

    OdpowiedzUsuń
  68. „Moje córki krowy” – obrazu, który połączył sukces komercyjny z artystycznym, zdobywając najważniejsze nagrody Festiwalu Filmowego w Gdyni (Nagrodę Publiczności, Nagrodę Dziennikarzy i Nagrodę Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych) oraz przyciągając do kin ponad 700 tys. widzów! Tym razem reżyserka – Kinga Dębska – postanowiła zmierzyć się z problemem, który może dotknąć każdego, niezależnie od wieku, płci, poglądów, statusu społecznego czy materialnego. „Zabawa zabawa” to trzy przeplatające się historie kobiet, będących w różnych fazach uzależnienia, opowiedziane w charakterystycznym stylu Dębskiej, która – jak mało kto – potrafi dotrzeć do serc widzów, tworząc „kino terapeutyzujące” – pełne emocji, wzruszeń i pełnokrwistych bohaterów. Poruszające i zabawne zarazem. W rolach głównych w filmie wystąpiły: Agata Kulesza, Dorota Kolak oraz Maria Dębska. Na ekranie towarzyszą im m.in.: Marcin Dorociński, Mirosław Baka, Przemysław Bluszcz, Jowita Budnik, Marian Dziędziel oraz Tomasz Sapryk. Scenariusz filmu reżyserka napisała wspólnie z Miką Dunin, najsłynniejszą polską blogerką piszącą o kobiecym piciu. Został on doskonale udokumentowany i uwiarygodniony rozmowami z wieloma kobietami, zmagającymi się z nałogiem. 40-letnia prokurator Dorota (Agata Kulesza) pije, by – jak sama mówi – „nie zwariować”. Skutecznie pomaga jej w tym mąż, znany polityk (Marcin Dorociński). Studentka Magda (Maria Dębska) lubi ostro imprezować, ale świetnie się uczy i ma super pracę, więc nikt nie robi jej z tego wyrzutów. Dla szanowanej chirurg – Teresy (Dorota Kolak) każdy pretekst jest dobry, żeby się napić. Alkoholu nie odmawia sobie nawet w pracy, w szpitalu dziecięcym, którego jest ordynatorem. Wkrótce, w życiu każdej z kobiet nastąpią wydarzenia, po których ich problem przybierze na sile. Czy wspierane przez rodziny i przyjaciół bohaterki zdążą go w porę pokonać? Film online w reżyserii Francoisa Ozona naucza, że kłamstwo jest złe i z założenia prędzej czy później wychodzi na jaw. Jednakże, jak to w życiu bywa, czasami drobne oszustwa spowodowane są naszymi dobrymi intencjami. I tak też jest w przypadku naszych bohaterów w niemiecko-francuskim dramacie historycznym pt. „Frantz”. „Frantz” cały film online Jest rok 1919. W Quedlinburgu w Niemczech młoda kobieta o imieniu Anna wciąż opłakuje śmierć swojego narzeczonego, Frantza Hoffmeistera, który zginął na froncie podczas I wojny światowej. W tragicznej sytuacji jaka ją spotkała pomagają jej rodzice ukochanego, z którymi nadal zamieszkuje. Pewnego dnia tajemniczy Francuz, Adrien Rivoire, przybywa do miasta, aby złożyć kwiaty na grobie Frantza i skontaktować się z rodzicami tego żołnierza. Los chciał, że tego samego dnia na cmentarz wybrała się także jego była narzeczona. Mężczyzna przedstawia się kobiecie jako przyjaciel zmarłego mężczyzny. „Frantz” dostępny cały online Anna wedle życzenia nowego przybysza zaprowadza go do rodzinnego domu byłego narzeczonego. Chociaż dla obu stron jest to trudna sytuacja Adrienowi udaje się stopniowo zdobyć zaufanie i serce Anny oraz państwa Hoffmeisterów. Między parą nieznajomych zaczyna rodzić się emocjonalna więź porozumienia. Gdy wszystko zaczyna się układać w życiu młodej Niemki, odkrywa ona prawdę o prawdziwych motywach, dla których pojawił się w ich życiu Adrien. „Frantz” online Po ujawieniu kłamstwa, przyłapany oszust wyjeżdża do swojego kraju. Zakłopotana Anna zmaga się z trudną prawdą oraz swoimi emocjami. Zdaje sobie sprawę, że uczucie, które owładnęło ją po poznaniu nieznajomego to prawdziwa miłość, dlatego postanawia wyruszyć na poszukiwanie mężczyzny we Francji. „Frantz” cały film oglądaj online Czy kobiecie uda się odnaleźć Adriena? Czy film będzie miał zaskakujący happy end?

    OdpowiedzUsuń
  69. Ta Yana to ściema z tego co tu czytam to wszystko pasuje co do mnie pisała oczywiście pieniądze też były na przykłady potrzebne radzę uważać

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam wszystkich 👋 również piszę z Aleksandra z Moskwy która odwiedza mamę w mieście kostroma
    33 lata pracuje w przedszkolu i mieszka z koleżanką Nataszą i jej córka. O kasę jeszcze nie wolała 😅 będzie miała 60 dni urlopu od 31 maja i już leci do mnie 🤣 zastanawiałem się ogólnie jak to się ma do sytuacji sankcji na Rosję 🤣 daje maila może ktoś z nią pisał borysromanof@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Uważajcie na tego meila piszę z Rosji z izewsk anna.kosmos45@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  72. ekaterinasorlotva@gmail.com następna - nic nowego. Gdyby polki były normalne nie szukalibyśmy za granicą. Ja powiem tak. Byłem w Pradze na dyskotece. Oczywiście, że trzeba uważać ale umówiłem się z taką jedną, że pójdziemy pochodzić po mieście itd. To chyba lepszy sposób niż sympatia. Ale to nie tylko na Rosjankę. Polki robią to samo. Ale czasem się trafia 1/milion, że faktycznie kogoś szuka. To jak w totka. Pozdrawiam i

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się skończyło co do tego maila (ekaterinasorlotva@gmail.com) ? Bo prowadzę konwersację z tym mailem

      Usuń
  73. Pisze do mnie z Rosji nie jaka „Mari” ma córkę Soffi jej e-mail to marisyzran@gmail.com pisal ktos z nia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ja pisze dokładnie ten sam adres i imię córki. Pisała Ci o kotku? Albo zagadała do Ciebie że napisała do Ciebie bo wpadła na Twój profil słuchając pewnej piosenki? :)

      Usuń
    2. Jak coś napisz na jakim etapie jesteś i jakie masz fotki :) ciekawe czy to samo

      Usuń
    3. Do mnie odezwała się na początku lutego. Oczywiście był kotek i pewna piosenka. Na razie jej "wierzę" .czekam co będzie dalej robić ra cała Mari

      Usuń
  74. Piszesz dalej z tą Mari?

    OdpowiedzUsuń
  75. ekaterinasorlotva@gmail.com czy ktoś coś na temat tego maila ? Piszę z miesiąca , pisze że się zakochała itp i chce do mnie przylecieć na 14 dni . Ale coś mi tu śmierdzi , bo laska naprawdę ładna i coś nie sądzę że nie może znaleźć partnera u siebie

    OdpowiedzUsuń
  76. tmorowec@gmail.com
    https://vk.com/id154529340
    jestem Maria z portalu randkowego Sympatia
    Napiszę ci więcej o sobie, jeśli odpowiesz na mój email
    Jak masz na imie?
    Dobry wieczór.
    Miło cię poznać!
    Nie podaję swojego numeru telefonu nieznajomym. Przyjdzie czas i
    porozmawiamy przez telefon, teraz lepiej się nie spieszyć.
    Dziękuję za wiadomość, ponieważ cieszę się, że ją widzę.
    Nigdy nie umawiałam się z mężczyzną w Internecie.
    ale wierzę, że znajdę uczciwą osobę.
    Trochę się wstydzę napisać do Ciebie ten list, ale postaram się
    napisać dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  77. marisyzran@gmail.com
    Cześć Marek
    Cieszę się, że widzę twoją odpowiedź:)
    Po pierwsze, nie jestem gotowa dac ci mojego numeru.
    Chce cie lepiej poznac.
    Mam nadzieje, ze mnie rozumiesz.
    Po drugie, nie mam aplikacji Whatsapp, poniewaz moj telefon nie ma
    Internetu, Internet, jest, tylko na moim komputerze w domu.
    W domu mam zwykly komputer i jest Internet.
    Powiem ci szczerze, ze nie wiem od czego zaczac:)
    rodzice mowia mi Maria, a moi przyjaciele nazywają mnie Mari.
    mozesz mowic do mnie, jak ci wygodnie, ale mi sie bardziej podoba Mari
    mam 37 lat
    Chcę ci dużo napisać, ale pierwsza i najwazniejsza rzecza, ktora chce
    ci napisac, jest to, ze mieszkam w Rosji, tak, w Rosji, w mieście Syzran
    Jesteś zaskoczony?
    mam nadzieję, że nie jesteś rozczarowany?
    Pewnie zaraz się dowiesz, że jestem z Rosji i od razu nie będziesz
    chciał do mnie pisać
    Ponieważ cały cywilizowany świat, przeciwko naszemu krajowi
    Nie chcę rozmawiać o polityce, ale mogę powiedzieć jedno, chcę pokoju
    na świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ctrl c ctrl v to samo dostalem

      Usuń
    2. kolejne beda
      Jak juz Ci napisalam, jestem z Rosji z miasta Syzran
      Urodzilam sie w tym miescie i cale zycie tu mieszkalam.
      Syzran to małe miasto, ale bardzo piękne miasto Rosji, który znajduje się wzdłuż wielkiej rzeki, Wołgi
      Nie będę dużo pisać o moim mieście, ale Syzran jest pięknym, rosyjskim miastem, w którym jest wiele kościołów, piękne łąki i wiele pięknych zabytków
      nigdy nie byłam poza Rosją
      Bylam na poludniu Rosji w Soczi, kocham to miasto
      Byłam też w Abchazji, to respblika, która znajduje się obok miasta Soczi
      Ogolnie kocham cieplo i slonce, kocham lato.
      Nigdy nie bylam w Europie, ale zawsze marzylam o Europie, szczegolnie chce odwiedzic Wlochy.
      Uwielbiam historie i dlatego chce zobaczyc historyczne miasto Rzym.
      Oczywiście Paryż i Nowy Jork, to też moje marzenie
      Zrób zdjęcie z ukochanym mężczyzna obok Wieży Eiffla, to marzenie
      każdej kobiety:)
      Lubisz podrozowac?
      W jakich krajach byles?
      Odległość między nami jest duża, ale jestem pewiena, że dla ludzi którzy chcą być razem, odległość nie może być przeszkodą.
      Jestem rozwiedziona od trzech lat
      wybacz mi, ale teraz nie chcę do ciebie pisać, z jakiego powodu się
      rozwiodłam, nie chcę myśleć o tej osobie
      Jak ci pisałam, mam córkę o imieniu Sofia
      Ojciec mojej córki i mój były mąż zniknął z naszego życia i według mojej wiedzy mieszka w Turcji
      nie widział swojej córki od lat i nic nie wie o jej losie
      Czy chcę więcej dzieci, czy nie?
      wszystko zależy od mojego przyszłego mężczyzny, jeśli mój przyszły mężczyzna chce więcej dzieci, to urodzę dla niego dziecko
      Mam moją ukochaną córkę i to mi wystarczy
      Chce ci napisac dlaczego postanowilam odwiedzic wlasnie polski serwis randkowy.
      Chce poznac mezczyzne z Europy, ale mentalnosc Europejczykow bardzo różni się od świata Rosji
      Polacy sa Europejczykami, ale Polacy sa bardzo podobni do ludzi z
      naszego kraju.
      Mój ojciec zawsze powtarzał, że Polak i Rosjanin to dwa bratanki :)
      Mamy wiele wspolnego, czego nie moge powiedziec, na przyklad o Amerykanach, ich dowcipy i maniery roznia sie od naszej kultury.
      w Rosji mieszkało kiedyś wielu Polaków, Nie wiem dlaczego, ale teraz nie ma ich tak wielu
      jestem rozczarowana mężczyznami z Rosji, mezczyzni z Rosji przestali doceniac kobiety, mysla tylko o sobie, zapomnieli o romantycznych zwiazkach, nie patrza na swoj wyglad, pija alkohol i nie szanuja kobiet.
      Mezczyzni w Rosji nie chca pracowac, starają się żyć kosztem kobiety
      Ale oczywiscie nie mozna tak zle mówić o wszystkich mężczyznach Rosji, ale w moim zyciu spotykam wielu takich mezczyzn.
      I dlatego pomyslalam, ze najlepszy Europejczyk jest Polak:)
      Napisalam wlasnie do ciebie, bo gdy zobaczylam twoj konto w serwisie randkowym, sluchalam ulubionej piosenki ta piosenka nazywa sie "Stumblin' In " Chris Norman i Suzi Quatro
      Nie wiem czy znasz ta piosenke czy nie, ale pomyslalam, ze to znak od losu.
      Chyba teraz myslisz, ze jestem glupia, ze wierze w takie znaki:)
      Jaki jest twój cel na stronie randkowej?
      Moim celem jest poznanie mężczyzny, który chce spotkania w prawdziwym
      życiu, który nie żyje wirtualnym życiem, który używa tych serwisów
      randkowych do szukania miłości.
      Szukam mężczyzny, który szczerze mnie pokocha i nigdy mnie nie zdradzi.
      Gry wirtualne nie są dla mnie.
      Nie chcę grać w miłość, przez Internet.
      Chcę przytulić mojego mężczyznę w prawdziwym życiu, ale jest za wcześnie, aby o tym mówić, musimy się lepiej poznać.
      Bardzo mnie to interesuje, jaki jest twój cel?
      jeśli jesteś zainteresowany tylko wirtualną komunikacją, lepiej nie torturować się nawzajem.
      Ale mam nadzieję, że ty też przeciwko tych wirtualnych gier.

      Usuń
  78. https://rosjankioszustki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Autor bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść i charakter komentarzy zamieszczanych na stronie przez jej Czytelników. Zamieszczając swój komentarz, bierzesz za niego pełną odpowiedzialność – również w przypadku roszczeń prawnych opisywanych przez Ciebie osób. Proszę o rozwagę - ostrzeżenie to nie to samo co zemsta...